پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

دکتر حاکمی:

به روز رسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی است

انتخابات رئیس هیئت پزشکی ورزشی همدان

دکتر لاله حاکمی گفت: یکی از نیازهای اصلی ورزش کشور به روز رسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان ورزشی است و فدراسیون به‌دنبال آن است کلاس های دانش افزایی پزشکی را سالانه برای مربیان برگزار نماید.

نائب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی روز پنج شنبه در مجمع انتخابات رییس هیات پزشکی ورزشی همدان اظهار کرد: ورزش عامل سلامتی و پویایی و شادابی جامعه است و جامعه ای که ورزش را در سبد هزینه ای و زندگی قرار دهد کمتر با مشکلات جسمانی و روحی و روانی مواجه می شود.
وی افزود: باید جامعه را به سمت تجویز نسخه های ورزشی هدایت کنیم و این رسالت و وظیفه مهم برعهده هیات پزشکی ورزشی است و سایر هیات ها نیز باید همکاری کنند.
دکتر حاکمی گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی نسبت به مسایل سلامتی و پزشکی ورزشی در همدان وجود دارد و این استان در ایام کرونا یکی از استان‌های موفق کشور در مهار این ویروس منحوس در بین ورزشکاران بود.
وی افزود: یکی از نیازهای اصلی ورزش کشور به روز رسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان ورزشی است و فدراسیون به‌دنبال آن است کلاس های دانش افزایی پزشکی را سالانه برای مربیان برگزار نماید.
دکتر حاکمی گفت: همگانی کردن ورزش از اولویت های این فدراسیون است و انجام فعالیت های بدنی منظم و برنامه ریزی شده، عامل تعادل جسمی و روحی و در نتیجه کاهش مصرف دارو در جامعه است.
گفتنی است مجمع انتخابات رییس هیات پزشکی ورزشی همدان با حضور ۲۲ عضو این مجمع برگزار و دکتر رشید حیدری مقدم با کسب ۲۲ رای برای چهار سال دیگر عهده دار این سمت شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.