چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مطرح کرد:

در پی استفاده از ظرفیت‌های استان هستیم/ نتیجه بازرسی‌ها در ۶ ماه آینده مشخص می‌شود

دکتر بارانی

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گفت: برنامه‌های زیادی در بحث آموزش، بیمه‌های ورزشی و نظارت‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم که تلاش می‌کنیم در زمان کم و با کیفیت بالا به اجرا دربیایند.

غلامرضا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت و برنامه‌های هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، اظهار کرد: برنامه‌های زیادی در بحث آموزش، بیمه‌های ورزشی و نظارت‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم که تلاش می‌کنیم در زمان کم و با کیفیت بالا به اجرا دربیایند. فیزیوتراپی و راه‌اندازی مجدد درمانگاه جزو نخستین اولویت‌ها برای ماست که ورزشکاران بتوانند دو مرتبه از بیمه ورزشی به بهترین شکل استفاده کنند. در بحث آموزش با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است از اول مهرماه به صورت جدی و سریع‌تر این برنامه‌ها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: تفاهمنامه‌هایی با دانشگاه اصفهان، دانشکده‌های توانبخشی و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی، همچنین دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد واحد خوراسگان کیفیت برنامه‌های آموزشی و دوره‌ها را بالاتر خواهیم برد.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی با اشاره به برنامه‌های نظارت و بازرسی هیئت، گفت: در حال سازماندهی و برنامه‌ریزی دقیق برای نظارت‌ها هستیم و بازرسی‌ها با قدرت و دقت بیشتری پیگیری خواهد شد. نتیجه بازرسی‌ها در شش ماه آینده خود را نشان خواهد داد. باشگاه‌داران استان، انسان‌های شریفی هستند و موارد تخلف بسیار کم است و اگر موردی در نظارت‌ها مشاهده شود در راستای حمایت از سلامت ورزشکاران به باشگاه‌ها تذکر داده می‌شود تا موارد مرتفع شود.
بارانی با اشاره به نظارت‌ها تصریح کرد: در نظارت ما نمی‌خواهیم مچ باشگاه‌داران را بگیریم بلکه می‌خواهیم کمک کنیم این باشگاه‌ها با کیفیت بهتری از نظر سلامت و بهداشت فعالیت کنند. قطعاً باشگاه‌داران با مشکلاتی روبه‌رو هستند اما تلاش می‌کنیم که در کنار آنان باشیم تا فعالیت آنان مثمرثمرتر باشد.
وی درخصوص بیمه ورزشکاران و حمایت از آنان، خاطرنشان کرد: همان شکل که در دوره پیشین حضورم در راستای بیمه ورزشکاران تفاهمنامه‌هایی با بیمارستان‌های بزرگ اصفهان نوشته شد در این دوره نیز در تلاش هستیم بتوانیم با بیمارستان‌های مطرح استان همکاری داشته باشیم و تا جایی که ممکن است ورزشکاران از پتانسیل‌های موجود در استان اصفهان استفاده کنند. بیشتر گرایش ما استفاده از پتانسیل هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها در تمام زمینه‌ها است؛ حتی در نظر داریم در بحث‌های نظارتی نیز از اساتید استفاده کنیم تا کیفیت کار بالاتر برود و نظارت دقیق و بهتری داشته باشیم.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی ادامه داد: برنامه‌های بسیاری در دست انجام است که با کمک تیمی که از دوره قبل در هیئت حضور داشته‌اند به بهترین نحو اجرا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.