سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

دکتر نوروزی در دیدارسرپرست ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد؛

برنامه ریزی برای ایجاد آکادمی پزشکی ورزشی در بیرجند

خراسان جنوبی

دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی که برای برگزاری مجمع سالیانه هیات استان و همچنین حضور در آیین تجلیل از هیات ها و باشگاههای برتر در حوزه ورزشکاران سازمان یافته (بیمه شده ورزشی) به خراسان جنوبی سفر کرده است، با محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی،دکتر نوروزی در این دیدار گفت: استان خراسان جنوبی در حوزه پزشکی ورزشی و خدمات فیزیوتراپی و غیره نسبت به استان های همجوار وضعیت مطلوبی دارد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص بازرسی از اماکن و باشگاههای ورزشی خاطرنشان کرد: باتوجه به عضویت این فدراسیون در کمیسیون ماده پنج و همچنین دبیری کارگاه نظارت می بایست بازرسی از باشگاههای ورزشی توسط هیات های استانی اجرا و گزارش آن به فدراسیون ارسال شود.

دکتر نوروزی با اشاره به همدلی در مجموعه مدیریتی استان و توسعه خدمات پزشکی ورزشی افزود: با توجه به پتانسیل موجود در استان و وجود نیروهای کارآمد در خراسان‌ جنوبی،  پروپوزال و طرح راه اندازی آکادمی پزشکی ورزشی تهیه شود تا با کمک مجموعه وزارت ورزش و جوانان، استانداری و سازمان مدیریت بتوانیم آکادمی پزشکی ورزشی را در استان راه‌اندازی کنیم و ما هم در مجموعه فدراسیون حمایت های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ادامه گفت: در حوزه رعایت قوانین و شیوه نامه های ابلاغی به باشگاههای ورزشی سطح استان، مدیران باشگاهها همراهی های لازم را انجام می دهند.

محمد حسین خسروی خاطرنشان کرد: در حوزه بازرسی از باشگاههای ورزشی ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان این مهم را در برنامه داریم و برنامه ریزی های لازم برای بازدید های بیشتر با کمک هیات پزشکی ورزشی انجام خواهد شد، و بازرسی از باشگاهها را به منزله مچ گیری نمی دانیم بلکه به عنوان حامی باشگاههای ورزشی دنبال کمک کردن به آنها در حوزه رعایت قوانین و مقررات و همچنین شیوه نامه های بهداشتی هستیم.

در این دیدار اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون، خامسان رییس هیات پزشکی ورزشی و قاسمی دبیر هیات نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.