چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

دکتر خامسان:

تمام کمیته های تخصصی در هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی راه اندازی می شوند

خراسان جنوبی

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی گفت: آکادمی ورزشی به منظور بالا بردن سطح آموزشی در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، دکترجواد خامسان سه‌شنبه شب در آیین تجلیل از هیات‌ها و باشگاه‌های ورزش خراسان جنوبی در حوزه بیمه شده ورزشی و ورزشکاران سازمان یافته اظهار داشت: این اقدام کار بزرگی و قطعا حمایت های فرابخشی را می‌خواهد و فدراسیون پزشکی و ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان هم ما را باید در این زمینه همراهی کنند.

وی افزود: پروپوزال این طرح تهیه و کارهای اجرایی آن را شروع خواهیم کرد، امیدواریم که ارایه خدماتی بالاتر از خدمت بیمه خاص ورزشی ارایه دهیم و بیشتر در خدمت ورزشکاران باشیم.

دکتر خامسان عنوان کرد: هیات پزشکی و ورزشی همانند همه هیات‌های در دوران کرونا آسیب دیده است، اما از ابتدای شروع کرونا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هم دوره های آموزشی گذاشتیم و در زمینه مهار این ویروس تلاش کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال یک گشایش‌هایی صورت گرفت و هیات های ورزشیی استان عملکرد خوبی داشته‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی با بیان اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا به هدف پنج درصدی ورزشکاران سازمان یافته دست یافتیم اما در دوران کرونا ریزش داشتیم، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته خراسان جنوبی ۲۶ هزار نفر براساس آمار ابتدای شیوع ویروس کرونا است که تلاش ما این است آمار ورزشکاران سازمان یافته را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: تمام هیات‌های ورزشی خراسان جنوبی بعد از دوران کرونا خود را ساماندهی و فعالیت خود را شروع کردند که امیدواریم با این انسجام و وحدت‌رویه بتوانیم به صورت شتابان به جلو برویم و گام‌های بلندتری برداریم.

دکتر خامسان گفت: خوشبختانه فعالیت کمیته‌های مختلف هیات پزشکی ورزشی که قبل شروع کرونا تشکیل شده بودند و الان که شرایط مهیا شده با همراهی و همراهی تمام کمیته‌های فدراسیون را در استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان پیشکسوتان، روسای هیات های ورزشی و مدیران باشگاهها برگزار شد، از برترین های حوزه بیمه شده ورزشی در بخش تیمی و انفرادی و همچنین هیات های ورزشی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

🔻برترین ها در حوزه بیمه شده ورزشی در سال ۱۴۰۰:
هیات های ورزشی تیمی: 
 فوتبال
والیبال
 هیات ورزش های همگانی

🔹هیات های ورزشی انفرادی:

ژیمناستیک
 بدنسازی و پرورش اندام
 و هیات کاراته

🔹باشگاه های حقیقی:
باشگاه بیرجند آریا 

🔹باشگاه حقوقی:
 زغال سنگ طبس

🔹دستگاه اجرایی: 
آتش نشانی با ۱۰۰ درصد پوشش بیمه ای کارکنان 

🔹شهرستان برتر بر اساس سرانه جمعیت: 
طبس
 بشرویه
 و فردوس

🔹همچنین در پایان از اعضای هیأت پزشکی ورزشی به واسطه ارائه خدمات در شرایط کرونایی و عدم تعطیلی مرکز فیزیوتراپی نیز، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.