شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

در دیدار روسای دو فدراسیون تاکید شد؛

توسعه همکاری های دوجانبه پزشکی ورزشی و هندبال

هندبال

دکتر علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر نوروزی با اشاره به خدمات متنوع و پشتیبانی هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون های مختلف بویژه فدراسیون های المپیکی به عمل می آورد، تصریح کرد: هندبال کشورمان در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه ورزش و عموم مردم ایفا کرده است.امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد و شاهد اعتلای بیش از پیش هندبال کشورمان در سطح قاره و جهان باشیم.

وی افزود: در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی همه تلاش خود را به کار می بندد تا در زمینه های همکاری مشترک، پشتیبانی لازم را از هندبال کشور استمرار بخشد.

در این دیدار همچنین علیرضا پاکدل ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون های مختلف تاکید کرد که تعامل و همکاری بین این دو فدراسیون قطعا نتایج مثبتی در پی داشته و در زمینه های مختلف از جمله آموزش، پوشش پزشکی و ساماندهی ورزشکاران این همکاری ها با قدرت ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.