جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

دکتر نوروزی: هدف ما مقابله با بیماری کرونا در محیط ورزش و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته است

مصاحبه دکتر نوروزی

رشت_ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه هدف ما در وحله اول مقابله با بیماری کرونا در محیط ورزش است فرمودند تلاش می کنیم چرخ ورزش مجدد به حرکت در بیاید و آمار ورزشکاران سازمان یافته ما افزایش پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان؛ دکتر نوروزی  رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان در روز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ بیان کرد: چند سالی که درگیر بیماری کرونا هستیم و باید حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا اینکه بتوانیم این بیماری را شکست دهیم و به آرامش قبل کرونا برسیم. متاسفانه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردیم باز شاهد اوج گیری این بیماری منحوس هستیم.

دکتر نوروزی ادامه داد: اوج گیری بیماری کرونا باعث می شود که فعالیت های ورزشی به ویژه هیئت پزشکی ورزشی محدود بشود که در درجه اول هدف ما مقابله با این ویروس در محیط ورزشی می باشد.

 دکتر نوروزی همچنین بیان نمود: فدراسیون به دنبال تمرکز زدایی در استانها است تا بتوانیم در همان استان به ورزشکاران ارائه خدمات دهیم و از مراجعه به تهران جلوگیری کنیم و تصمیم بر این است که به نیاز ورزشکاران در محل سکونت خودشان رسیدگی و خدمات ارائه شود، این نیاز است که ما فضای فیزیکی و همچنین مرکزی داشته باشیم که بتواند این خدمات را به ورزشکاران ارائه دهد .

دکتر  نوروزی گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران سازمان یافته در زمان کرونا کاهش پیدا کرده بود با توجه به وضعیت مناسبی که اکنون وجود دارد تمام تلاش ما این است که چرخ ورزش مجدد به حرکت در بیاید و در کنار آن تعداد افرادی که ورزش می کنند بالاخص آمار ورزشکاران سازمان یافته افزایش پیدا کند.

دکتر نوروزی همچنین در مورد امکانات و تجهیزات هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان و اینکه چه برنامه ای برای افزایش تجهیزات این هیئت دارند گفت ؛ خوشبختانه هیئت پزشکی ورزشی گیلان این توانمندی را دارد که خدمات پزشکی ورزشی را به ورزشکاران قهرمان خود در ساختماتی که در محل هیات است ارائه دهد و این امر نیاز به توسعه دارد که انشالله با استقرار رییس جدید هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان جناب آقای دکتر صادقی و با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و فدراسیون پزشکی ورزشی این توسعه یافتگی ایجاد شود.

در پایان دکتر نوروزی ریاست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد بازیهای کشورهای اسلامی که قرار است در کشور ترکیه برگزار شود گفت: کاروان ما برای این بازیها در بحث پزشکی و معایناتشان و آنتی دوپینگ آنها آماده می شود.

لازم به ذکر است ریاست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی از بخش های فیزیوتراپی و درمانگاه ارتوپدی و سایر واحدهای ساختمان هیئت پزشکی ورزشی استان گیلان بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.