دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

کلینیک شبانه روزی فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی های اسلامی برپا می شود

دکتر اردیبهشت: هدف همه ما ایفای نقش در افتخارآفرینی و رضایت کاروان اعزامی از خدمات پزشکی است

اردیبهشت

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و تدابیر اندیشیده شده برای پوشش پزشکی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد که گروه اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی با برنامه و منسجم در جهت ارائه بهترین خدمات به کاروان اعزامی کشورمان تلاش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در نشست هماهنگی کادر پزشکی اعزامی به این بازی ها تصریح کرد: از مدت ها قبل برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات پزشکی در این بازی ها انجام شد و خوشبختانه امروز در آستانه اعزام گروه پزشکی تمام اقدامات لازم انجام شده و امیدواریم با همکاری مسئولان برگزاری، مکان مناسبی برای برپایی کلینیک شبانه روزی فدراسیون در محل برگزاری بازی ها در نظر گرفته شود تا با سهولت بیشتری خدمات پزشکی و همچنین توانبخشی لازم به ملی پوشان ارائه شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: دارو، اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کلینیک، در تهران تهیه شده است تا همکارنمان در قونیه با فراغ بال به پیگیری امور تخصصی خود بپردازند.

دکتر اردیبهشت: اعضای گروه پزشکی اعزامی به این رویداد را از جمله بهترین و مجرب ترین همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و اطمینان داد که همچون رقابت های بزرگ بین المللی گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی نقش موثری در بازی های قونیه ایفا خواهد کرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.