دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

بازدید وزرای ورزش ایران و ترکیه از کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در قونیه

ارائه گزارش عملکرد کلینیک توسط دکتر اردیبهشت

قونیه

دکتر سید حمید سجادی و محرم غصاب اوغلو وزرای ورزش و جوانان ایران و ترکیه در جریان بازدید از دهکده بازیهای کشورهای اسلامی از کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در این دهکده بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیش از ظهر امروز به مدت شصت دقیقه وزرای ورزش و جوانان ایران و ترکیه از بخشهای مختلف دهکده بازیهای کشورهای اسلامی بازدید کردند. از جمله اماکنی که این دو مقام بلندپایه از آن بازدید به عمل آوردند کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی بود که طی آن دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی در خصوص چگونگی ارائه خدمات به ورزشکاران کشورمان و گزارشی از کمیت خدمات ارائه شده، بیان کرد.

در این دیدار دکتر سجادی و اوغلو ابتدا با حضور در سلف و ساختمان اداری با روند سرویس‌دهی به ورزشکاران ۵٧ کشور حاضر در این بازیها آشنا شدند. در جریان این دیدار وزرای ورزش ایران و ترکیه همزمان با صرف ناهار ورزشکاران‌، با آنها به گفتگوی صمیمانه پرداختند.سپس دکتر سجادی و اوغلو به محل اقامت ورزشکاران‌ ایرانی و ترکیه‌ای رفتند و با ورزشکاران و عوامل اجرایی و کادر سرپرستی این دو کاروان دیدار و گفتگو کردند.

دهکده بازی‌های کشورهای اسلامی در دانشگاه قونیه قرار دارد. در این دانشگاه ٢٠ هزار دانشجو فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.