چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

با حضور ناصر اشکانی برگزار شد؛

برگزاری نشست هماهنگی ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان

اشکانی

نشست هماهنگی ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان امروز چهارشنبه 2 شهریورماه جهت هماهنگی هرچه بیشتر فدراسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات ورزش و جوانان،در این نشست که ناصر اشکانی مسئول امور استان های  فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشت، اسماعیل احمدی مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی در جمع حاضرین این جلسه گفت: با توجه به علاقه‌ای که مردم و الخصوص جوانان به ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی دارند مطمئنا حضور ورزشکاران و فدراسیون‌ها در مراسم اربعین حسینی می‌تواند به ترویج ورزش و روح و منش پهلوانی کمک کند.

وی افزود: حضور چهره‌های ورزشی در موکب‌های اختصاص یافته وزرات ورزش و جوانان می‌تواند در ترویج ورزش و فرهنگ کشورمان نقش داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: هم افزایی فدراسیون‌ها در مراسم اربعین، یکپارچگی ورزش را به نمایش خواهد گذاشت که این مهم بسیار ارزشمند است.

در ادامه نشست، حجت الاسلام احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ابراز داشت: فدراسیون‌ها می‌بایست برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که برای اربعین حسینی در نظر گرفته‌اند را به صورت جداگانه و با هماهنگی ستاد اربعین این وزارتخانه اجرایی کنند.

حجت الاسلام احدی افزود: فدراسیون‌ها باید در نظر داشته باشند که در موکب‌های خود در مراسم اربعین باید با چهره‌ی ورزشی حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.