چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

دکتر نوروزی تاکید کرد؛

قدردانی از جامعه ورزش بابت حسن اعتماد به خانواده پزشکی ورزشی/ادامه حمایت شایسته از ورزشکاران آسیب دیده/ پیگیری توسعه زیرساخت ها/تمجید از هیات های استانی

شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران این فدراسیون با قدردانی از جامعه ورزش و اعضای مجمع کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: سپاسگزار محبت این عزیزان هستیم که خادمان سلامت در عرصه ورزش را با رای اعتماد خود، انگیزه و انرژی دوچندان بخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار کرد: مجموعه خانواده پزشکی ورزشی پیش از مسابقه، حین برگزاری رقابت و پس از پایان هر رویداد یار و یاور ورزشکاران عزیز است و در حالی که هیچ رویداد و مسابقه ای در این فدراسیون نداریم اما به واقع همکاران ما در بخش های ستادی و استانی همواره مدال آور تلقی شده و رضایت خاطر ورزشکاران و جامعه ورزش را بالاترین مدال برای خود می دانیم. در این راستا رای اعتماد مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به فدراسیون پزشکی ورزشی را افتخاری بزرگ برای خادمان سلامت دانسته و مطمئنا فدراسیون پزشکی ورزشی لحظه ای از خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور غافل نبوده و نخواهد بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این جلسه با قدردانی از تلاش مجموعه همکاران فدراسیون بر تلاش دو چندان تمام ارکان فدراسیون تاکید و خاطرنشان کرد: فعالیت های فدراسیون همچنان با قدت و برنامه محور پیگیری خواهد شد و برنامه های مختلفی از جمله توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی را با دقت عمل پیگیری می نماییم.

دکتر نوروزی هیات های استانی را خط مقدم خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور دانست و ضمن تمجید از تلاش و زحمات همکاران استانی، تاکید نمود که تمام بخش های فدراسیون در ستاد مرکزی و هیات های استانی باید با صلابت و انرژی دو چندان به پیگیری امور محوله ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.