چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

دکتر نوروزی در دیدار دکتر آذرسینا تاکید کرد؛

روند جهادی ارائه خدمات در فدراسیون پزشکی ورزشی هیچ گاه متوقف نخواهد شد

1

دکتر سلمان آذرسینا رئیس هیات پزشکی ورزشی استان البرز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این دیدار، فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان متولی سلامت جامعه ورزشی کشور را ارائه خدمات مطلوب در زمینه های تخصصی عنوان کرد و افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی سال هاست در زمینه های تخصصی خود و در چارچوب قوانین و مقررات خدمات متنوع، تخصصی و گسترده ای را به ورزشکاران سراسر کشور ارائه می نماید و بدیهی است این روند به هیچ عنوان متوقف نشده و تمام ارکان این مجموعه از ستاد مرکزی تا هیات های استانی با عزم جهادی در جهت جلب رضایت جامعه هدف گام بر می دارند.

وی با اشاره به انتظارات ورزشکاران، گفت: طبیعی است که ارائه بهترین خدمات در کلانشهرها با توجه به وسعت کار و جمعیت قابل ملاحظه ورزشکاران این استان ها گسترده تر است ، اما خوشبختانه هیات های استانی ما از کلانشهرها تا استان های کمتر توسعه یافته هیچ گاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده و با همه وجود در این عرصه حرکت می کنند لذا به سهم خودم از این اهتمام و پشتکار قدردانی می نمایم.

در این دیدار دکتر آذرسینا نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط هیات پزشکی ورزشی البرز و برنامه های پیش روی آن را بیان کرد.

دکتر آذر سینا همچنین با دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون و شماری از مسئولان کمیته های تخصصی فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.