یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

دکتر نوروزی در دیدار مسئولان فدراسیون انجمن ورزش های رزمی:

افزایش سه برابری خدمات پزشکی ورزشی با هدف رضایتمندی ورزشکاران صورت گرفت

غلامرضا نوروزی

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در دیدار با یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن ورزش های رزمی با اشاره به رویه این فدراسیون برای به حداقل رساندن دغدغه ورزشکاران ، تصریح کرد: در همین راستا سقف تعهدات فدراسیون برای ورزشکاران آسیب دیده اقصی نقاط کشور بیش از سه برابر افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در محل حوزه ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر نوروزی با اشاره به افزایش هزینه های عمل های جراحی و توانبخشی برای ورزشکاران آسیب دیده خاطر نشان کرد: با نظر کارشناسی اعضای محترم مجمع و هیات رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش و جوانان، در شرایطی در بخش سرانه حق عضویت در کمیته خدمات درمانی افزایش در نظر گرفته شد که تعهدات فدراسیون به ورزشکاران آسیب دیده بیش از سه برابر افزایش یافت.

دکتر نوروزی همراهی و تعامل فدراسیون های مختلف ورزشی با فدراسیون پزشکی ورزشی را قابل تقدیر دانست و گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی های رزمی از جمله فدراسیون هایی است که زمینه های همکاری مشترک زیادی با فدراسیون پزشکی ورزشی دارد و امیدواریم همکاری های دوجانبه در زمینه آموزش، ساماندهی ورزشکاران، پوشش پزشکی مسابقات و... بیش از پیش توسعه یابد.

در این دیدار همچنین یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش کشور را ستودنی دانست و آمادگی این فدراسیون را برای توسعه های همکاری های دوجانبه اعلام کرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.