چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران خبر داد؛

ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

چهارمین جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

چهارمین جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون و با حضور دکتر لاله حاکمی نایب رئیس، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون و مسئولان کمیته های تخصصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه دکتر نوروزی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از تلاش های صورت گرفته توسط کمیته های مختلف بویژه کمیته خدمات درمانی قدردانی کرد و گفت: بخش های مختلف فدراسیون با همه توان در جهت تحقق اهداف عالیه ورزش کشور گام بر می دارند و انتظار این است که روند فعلی همچنان با صلابت ادامه یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی و ورزش از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع و سراسری در این هفته خبر داد و گفت: جزئیات این برنامه ها پس از بررسی های کارشناسی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

در ادامه این جلسه دکتر اردیبهشت ضمن قرائت مصوبات جلسه گذشته به بررسی میزان عملیاتی شدن این مصوبات و همچنین برنامه های پیش روی کمیته ها پرداخت.

همچنین دکتر حاکمی گزارش از برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح پایش سلامت بانوان کارمند ارائه داد و مسئولان کمیته های تخصصی نیز به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

گزلرش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.