سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی اصفهان برگزار شد

نشست ستاد نظارت

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به منظور هم اندیشی و بررسی تبادل اطلاعات و نظرات در محل آکادمی علوم ورزشی لوافان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،
این نشست با حضور اعضای استانی ستاد،رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی، رئیس دفتر سلامت قوه قضائیه در استان،کارشناسان ستاد نظارت، امور باشگاه ها و حراست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر محمدی دبیر هیات پزشکی ورزشی ضمن خوش آمد و تشکر از کلیه اعضا اظهار داشت: 
بازرسی از باشگاه‌های ورزشی باید به بهترین صورت انجام شود،نظارت بر روند باشگاه‌ها از اهم اقدامات هیأت پزشکی ورزشی است و نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا بتوانیم بهترین عملکرد در زمینه بازرسی و نظارت را داشته باشیم.
همچنین دکتر محمدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اعضا،اشاره کرد وظیفه ذاتی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی حفظ سلامت ورزشکاران،نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان می باشد.
در ادامه جلسه دکتر جوانبخت رئیس دفتر سلامت قوه قضائیه استان نیز نکاتی را در خصوص مسائل حقوقی بازرسی از باشگاه ها بیان کرد.
همچنین فرهاد کریمی کارشناس حراست اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت جایگاه ناظرین ستاد نظارت به نکات مورد نظر حراست در بازرسی ها اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.