یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

دکتر بنی جمالی در گردهمایی سراسری خدمات درمانی:

روند کنونی، نوید ثبت رکورد تاریخی در ساماندهی ورزشکاران می دهد

گردهمایی سراسری کمیته خدمات درمانی

رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی بر لزوم قانونمندی و تسریع در روند رسیدگی به اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر سید محمد بنی جمالی در گردهمایی سراسری کمیته خدمات درمانی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد ضمن قدردانی از اهتمام تمام همکاران ستادی و استانی این کمیته اظهار کرد: کمیته خدمات درمانی در شرایطی وارد سی و دومین سالگرد حیات خود در فدراسیون پزشکی ورزشی شده است که نمودار ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده چه در بخش کمی و چه در بخش کیفی تصاعدی بوده و این امر به خوبی بیانگر پویا بودن کمیته خدمات درمانی است. البته در پیک پاندمی کرونا که تمام مشاغل و فعالیت ها با رکورد مواجه شدند، طبیعی بود که روند ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران آسیب دیده با کاهش مواجه شود، با این حال روند سال جاری این نوید را می دهد که نه تنها به دوران پیش از کرونا بازخواهیم گشت که تا پایان سال جاری یک رکورد تاریخی در زمینه ساماندهی ورزشکاران ثبت خواهیم کرد.

دکتر بنی جمالی فلسفه وجودی کمیته خدمات درمانی را ارائه خدمات به ورزشکاران دانست و تصریح کرد: در کنار قانونمندی و نظم و انضباط اداری انتظار داریم که همکاران استانی بیش از پیش نسبت به تسریع در پیگیری اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده اقام نمایند تا همچنان شاهد رضایت جامعه هدف فدراسیون باشیم.

وی همچنین در این گردهمایی به پرسش های مسئولان و کارشناسان استانی کمیته های خدمات درمانی در زمینه های مختلف پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.