سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

دکترصادقی خبر داد:

افزایش تعداد پزشکان فوق تخصص و متخصص در هیات پزشکی ورزشی گیلان

دکتر محمد صادقی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان از افزایش تعداد پزشکان متخصص و راه اندازی دستگاه ایزو کنیتیک فیزیوتراپی در هیات برای ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران  دفتر گیلان،  دکتر محمد صادقی رئیس هیات پزشکی ورزشی   باتوجه به نیاز سنجی های صورت گرفته از سوی هیات رئیسه در هیات ، خبر از حضور متخصصین در تمامی روزهای هفته در هیات پزشکی ورزشی داد.

دکتر محمد صادقی افزود: از روزهای شنبه تا چهارشنبه به ترتیب دکتر حسین کریمی هریس فوق تخصص زانو، دکتر شعیب مجدی متخصص ارتوپدی، دکتر محسن مردانی کیوی فوق تخصص کتف، شانه و زانو، دکتر زینب جمشیدی متخصص طب فیزیک و توانبخشی و دکتر رضا رضائی فلوشیپ فوق تخصص زانو با تعیین وقت قبلی آماده ارائه خدمات  به ورزشکاران استان می باشند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت :هیات های استانی مسئولیت عظیمی در حفظ سلامت ورزشکاران و قهرمانان  دارند، ما نیز با شعار ما پشتیبان ورزش قهرمانی و پیشتیبان سلامت همگانی این مهم را در دستور کار داریم.

وی در ادمه  فعال سازی تمامی قسمتهای درمانی هیات و تجهیز تعدادی از شهرستانهای استان که بیشترین آمار ورزشکار سازان یافته دارند برای ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران  نیز از دیگر اهداف هیات استان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.