پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی و بیمارستان ثامن الائمه (ع) ناجا قرارداد همکاری امضا کردند

خراسان رضوی

در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ورزش هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی اقدام به عقد قرارداد با بیمارستان ثامن الائمه (ع) ناجا نمود.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این قرار داد با حضور دکتر گلدوزیان ریاست هیات پزشکی ورزشی ، خانم برات مسئول کمیته خدمات درمانی و سرهنگ دکتر محمد پردل ریاست بیمارستان ثامن الائمه (ع) ناجا امضا و عملیاتی شد.

فاطمه برات دبیر هیات گفت: بر اساس این تفاهم نامه  ورزشکاران سازمان یافته می توانند پس از تشخیص متخصص ارتوپدی مبنی بر نیاز به اعمال جراحی به هیات استان مراجعه و معرفی نامه دریافت کنند.

وی در این رابطه افزود : تا قبل از این تفاهم نامه ورزشکاران بایستی ابتدا هزینه های عمل های جراحی را پرداخت می کردند و سپس جهت دریافت غرامت درمان به همراه اسناد مربوطه به هیات استان مراجعه می کردند که بعضا تا دو ماه پرداخت غرامت درمان زمان بر بود، ولی در این طرح ورزشکاران به هیات استان مراجعه و با دریافت معرفی نامه فقط ما به التفاوت هزینه درمان را به بیمارستان می پردازد.

وی افزود : هدف از اجرای این طرح، رفاه حال ورزشکاران آسیب دیده و تسهیل دریافت غرامت برای ورزشکاران سازمان یافته می باشد.

فاطمه برات همچنین بیان کرد: بیمارستان ثامن الائمه (ع) ناجا دارای امکاناتی نظیر اتاق اعمال جراحی ارتوپدی با حضور متخصصین مجرب و تجهیزات به روزدرمانی می باشد.

فاطمه برات با ذکر این نکته که از اول مهر هزینه کارت عضویت کمیته خدمات درمانی(بیمه ورزشی) هفتصد هزار ریال برای یکسال تعیین شده است و این مبلغ به نسبت تعهدات فدراسیون پزشکی ورزشی ناچیز است و ورزشکاران سازمان یافته تا سقف سیصد و پنجاه میلیون ریال با توجه به شرایط آئین نامه تحت پوشش قرار می گیرند.

سید رضا گلدوزیان ریاست هیات نیز این مژده را به ورزشکاران دادند که مذاکراتی طبق همین شرایط با بیمارستان فوق تخصصی رضوی انجام شده است که در صورت محقق شدن ورزشکاران می توانند در یکی از مجهزترین بیمارستان های خاورمیانه از مزایایی کارت عضویت  کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.