شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

دکتر اردیبهشت در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:

هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده ظرف دو هفته پرداخت می شود

دیدار دکتر اردیبهشت با مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر

دکتر سید اشکان اردیهشت دبیر فدراسیون پزشکی  ورزشی ، ناصراشکانی رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی ، دکتر برجویی فردرئیس هیات پزشکی ورزشی و اعضای هیات رئیسه این هیات با صالح احمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، در این دیدار که اعضای هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی بوشهر حضور داشتند، دکتر اردیبهشت از تعامل و همفکری هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با اداره کل ورزش و جوانان قدرانی کرد و افزود:افزایش  تعرفه عضویت در کمیته خدمات درمانی  با هدف ارائه خدمات بهتر ورزشکاران در راستای پرداخت تعهدات هزینه درمان صورت گرفت.
وی اضافه کرد: سقف خدمات پرداخت برای آسیب دیدگی ها به ۳۵ میلیون تومان و تجهیزات پزشکی به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از پرداخت هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده به حساب خود آنها خبر داد و افزود: این خدمت ظرف مدت دو هفته انجام می شود.
وی گفت:رشته ماساژ ورزشی یکی از رشته هایی است که به تازگی زیر مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی قرارگرفته که نظارت بر این رشته زیر نظرفدراسیون پزشکی ورزشی است و باشگاه می بایست مجوز این رشته ازهیاتهای پزشکی ورزشی استانهای کشور داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره خوب تعامل این هیات با اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت:باتوجه به نیاز جامعه ورزش ساخت کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در مرکز استان یکی از مصوباتی است که در سفر ریاست جمهور مطرح خواهد شد.
صالح احمدی افزود: زمین این مکان پیش بینی شده است که با تعامل با فدراسیون جهت الگو و جانمایی این طرح احداث خواهدشد.
وی اضافه کرد: در بحث آمبولانس در شهرستانها با کمبودمواجه هستیم که امیدواریم که این نقیصه با همکاری فدراسیون برطرف شود.
صالح احمدی یادآور شد:نظارت بر مراکز ماساز درمانی در سطح استان که بدون مجوزفعالیت می کنند در دستور کار فدراسیون قرار گیرد.

همچنین رئیس هیات پزشکی ورزشی استان به ارائه خدمات این هیات در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: مهم ترین اقدام این هیات تجهیز کلینیک پزشکی ورزشی المپیک بود که نیاز جامعه ورزش استان را بعد از تعطیلی بوجوده آمده مرتفع کرد.
دکترقاسم برجویی فرد افزود:فعالیت مود هیات های شهرستانی و افزایش شمار آمار ورزشکاران سازمان یافته در ۶ ماه نخست سال۱۴۰۱ به ۴۹ هزارنفر از دیگر اقدامات انجام گرفته هیات پزشکی ورزشی استان است.
وی اضافه کرد: با توجه به نیاز استان بوشهرساخت مرکز تخصصی و کلینک پزشکی ورزشی یکی از الویت های هیات پزشکی ورزشی است که امیدواریم دردوردوم سفرریاست جموردرمصوبات سفرقرارگیرد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.