پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

دکتر گلدوزیان در گردهمایی کمیته های خدمات درمانی:

عقد قرارداد با مراکز درمانی استان در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ورزشی

خراسان رضوی

دکتر گلدوزیان در گردهمایی کمیته های خدمات درمانی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ورزشی ، عقد قرارداد با مراکز درمانی استان در حال انجام است

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  دکتر گلدوزیان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در گردهمایی کمیته های خدمات درمانی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ورزشی، عقد قرارداد با مراکز درمانی استان در حال انجام است.

وی افزود : تاکنون هیات پزشکی ورزشی استان با یک بیمارستان و یک درمانگاه قرار داد همکاری امضاء کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس قرار دادی که با بیمارستان ثامن الائمه (ع) مشهد تنظیم شده ، ورزشکاران سازمان یافته می توانند پس از تشخیص متخصص ارتوپدی مبنی بر نیاز به اعمال جراحی به هیات استان مراجعه و معرفی نامه دریافت کنند و برای اعمال جراحی فقط ما به التفاوت هزینه درمان را طبق تعرفه به بیمارستان می پردازد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی اضافه کرد: بر اساس قرار دادی که با درمانگاه فرهنگیان شماره یک مشهد  تنظیم شده ورزشکاران سازمان یافته می توانند با مراجعه به درمانگاه فرهنگیان از تخفیف های در نظر گرفته شده برای ورزشکارن بهره مند شوند.

دکتر گلدوزیان ادامه داد: در حال حاضر با چند بیمارستان و مرکز درمانی از جمله بیمارستان رضوی در حال مذاکره برای عقد قرار داد هستیم.

 وی گفت : علاوه بر مراکز درمانی مشهد باید جهت رفاه حال ورزشکاران شهرستانی با مراکز درمانی شهرستان ها نیز قرار داد همکاری امضاء شود.

وی به مسئولین کمیته های خدمات درمانی شهرستان های بیان کرد: اماده دریافت نظرات و پیشنهاد های شما در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ورزشی هستیم. و شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود در شهرهای خود جهت ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه ورزشی اقدام کنند.

دکتر گلدوزیان در این گردهمایی از تمام مسئولان و کارشناسان کمیته های خدمات درمانی استان قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.