دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

دکتر نوروزی در دیدار دکتر بارانی:

فدراسیون پزشکی ورزشی می تواند در سال جاری رکوردهای کم نظیری به ثبت برساند

بارانی

دکتر غلامرضا نوروزی،رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار دکتر غلامرضا بارانی، رئیس هیات پزشکی ورزشی اصفهان ضمن قدردانی از تمام هیات های استانی پزشکی ورزشی بر تلاش دو چندان برای ارائه هرچه بهتر خدمات به ورزشکاران سراسر کشور در ماه های باقیمانده سال جاری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد، دکتر نوروزی تصریح کرد: به گواه آمار و ارقام خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی در هشت ماه اخیر در بخش های مختلف روند رو به رشدی داشته است که این مهم حاصل زحمات تمام همکاران عزیزمان در سراسر کشور است و  اهتمام و تلاش بیشتر همه خانواده پزشکی ورزشی می تواند رکوردهای بی نظیری همچون ثبت بالاترین جمعیت ورزشکاران سازمان یافته را تا پایان سال جاری به دنبال داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به همراهی هیات های استانی در اهداف کلان فدراسیون خاطر نشان کرد:توسعه بیش از پیش فعالیت های آموزشی هدفمند از دیگر مواردی است که بجد در دستور کار قرار دارد و اوج این مهم را در پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی در اسفندماه شاهد خواهیم بود.

در این دیدار دکتر بارانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که مجموعه پزشکی ورزشی همچنان با صلابت و در جهت تحقق اهداف عالیه خود و ورزش کشور گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.