چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران:

فدراسیون پزشکی ورزشی بدون حاشیه و خالصانه در خدمت جامعه ورزشی است

هیات رئیسه

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد که این فدراسیون همواره بدون حاشیه و بی ادعا در حال ارائه خدمات به جامعه ورزشی کشور است و رضایتمندی نسبی جامعه هدف ما گویای این واقعیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در ششمین جلسه شورای مدیران فدراسیون با قدردانی از مجموعه تلاش های همکاران ستادی و استانی تصریح کرد: خوشبختانه  در نقطه ای قرار داریم که به ضرس قاطع می توان گفت که در تمام بخش های تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی با همه توان و بدون حاشیه در حال ارائه خدمت به ورزشکاران عزیز است و این مهم را در کمیته های تخصصی به خوبی می توان مشاهده کرد.

وی با تمجید از نظم و انضباط اداری و مالی و فعالیت تمام کمیته ها خاطر نشان کرد: این امر نشان دهنده کارکنمان خدوم  و بی ادعایی است که هدفی جز جلب رضایت جامعه ورزش کشور ندارند و تلاش همه کمیته ها شایسته قدردانی است.

دکتر نوروزی با اشاره به کمیته درمان اظهار کرد: درمانگاه فدراسیون به واقع پیشانی این مجموعه تلقی می گردد و با وجود تلاش های صورت گرفته، باید در اسرع وقت نسبت به افزایش شمار متخصصان در زمینه های مختلف و مرتبط با موضوع سلامت بانوان و آقایان ورزشکار در درمانگاه اقدام گردد.

در این جلسه که دکتر لاله حاکمی نایب رئی سفدراسیون، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون، سعید غلامی خزانه دار و مدیر امور مالی و روسای کمیته ها و واحدهای تخصصی حضور داشتند، دکتر اردیبهشت گزارشی از میزان عملیاتی شدن مصوباتن جلسه گذشته شورای مدیران را بیان نمود و نکات کارشناسی لازم را در این خصوص یادآور گردید.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.