جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تاکید کرد؛

ارائه خدمات به قهرمانان و ورزشکاران با قدرت ادامه یابد

خراسان رضوی

دکتر گلدوزیان در جلسه سالیانه روسای هیات پزشکی ورزشی شهرستان های استان خراسان رضوی به ارائه خدمات مطلوب تر به قهرمانان و ورزشکاران تاکید کرد.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر گلدوزیان با اشاره به سال ها تلاش همکاران پزشکی ورزشی برای اعتلای این مهم در سطح استان، گفت: برای توسعه بنیادین پزشکی ورزشی در سراسر استان ضروری است که دیدگاه همکاران شهرستان ها را در برنامه ریزی ها  مد نظر داشته باشیم چرا که در این صورت برنامه های هرچه بیشتر عملیاتی می شوند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، خاطرنشان کرد: موفقیت مجموعه هیات و تحقق همه اهداف ترسیم شده قطعا منوط به درک مسایل و مشکلات شهرستان های دور و نزدیک از مرکز است.

وی با اشاره به رسالت هیات پزشکی ورزشی مبنی بر پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی، افزود: در ارائه خدمات به جامعه هدف که همان ورزشکاران عزیز هستند، بدیهی است که باید تکریم ارباب رجوع را مد نظر داشته باشیم و برای پیگیری امور صمیمیت، صراحت و صداقت سر لوحه کارها باشد.

 دکتر گلدوزیان  با اشاره به اهمیت تعامل با ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی، ضرورت بازرسی های دقیق و حساب شده از اماکن ورزشی را به منظور تضمین سلامت ورزشکاران یادآور شد.

در این جلسه خانم برات دبیر هیات پزشکی ورزشی استان و خانم سراقی خزانه دار گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کردند و شماری از روسای هیات های شهرستان های تابعه استان به بیان دیدگاه، مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

در این جلسه دکتر گلدوزیان از کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی به مدیریت مجتبی زارع به خاطر کسب امتیاز کامل طی سه سال پیوسته ( در سال‌های ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ ) در بین هیات‌های استانی فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.