سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

دیدار سرپرست فدراسیون ورزش همگانی با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر نوروزی: از برنامه های توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت عمومی حمایت می کنیم

همگانی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تصریح کرد این فدراسیون همواره تلاش دارد تعاملات خود را با فدراسیون های مختلف ورزشی در چارچوب قوانین و مقررات گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،علی خلیلی چچکی سرپرست فدراسیون ورزش همگانی ظهر امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دکتر نوروزی با اشاره به خدمات گسترده ای که مجموعه پزشکی ورزشی در سراسر کشور به جامعه ورزش کشور ارائه می کند، تصریح کرد: در کنار ارائه خدمات به قهرمانان ملی پوش و ورزشکاران حوزه ورزش قهرمانی، در زمینه توسعه ورزش همگانی و ترویج و تبیین نقش ورزش در ارتقای سلامت جامعه ویژه برنامه هایی در سطح کشور اجرا می نماییم و این مهم را می توان با همکاری دیگر نهادها و فدراسیون های مختلف از جمله فدراسیون ورزش همگانی توسعه داد.

وی فدراسیون ورزش همگانی را از فدراسیون مهم در زمینه توسعه ورزش عمومی توصیف کرد و افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره تلاش دارد بهترین و متنوع ترین خدمات را به بخش های مختلف کشور و در زمینه های کاری مشترک ارائه نماید در این راستا زمینه توسعه همکاری با فدراسیون ورزش همگانی نیز فراهم است.

در این دیدار علی خلیلی نیز با قدردانی از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد همکاری دو فدراسیون بیش از پیش توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.