شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

در دیدار دبیر فدراسیون با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت؛

بررسی شرایط و راهکارهای توسعه پزشکی ورزشی در کهگیلویه و بویر احمد

بویراحمد

دکتر سید اشکان اردیبهشت،دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی  و عین اله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد ابعاد مختلف فعالیت های هیات پزشکی ورزشی این استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد، دکتر اردیبهشت توسعه پزشکی ورزشی در نقاط مختلف کشور بویژه در استان های کمتر برخوردار را از جمله رویکردهای اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، این مهم در استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت مضاعف پیگیری شود.

دکتر اردیبهشت افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته و ارتقای سطح خدمات به ورزشکاران آسیب دیده، فعالیت های آموزشی و بازرسی و نظارت بر  اماکن ورزشی را از جمله مباحثی دانست که می توان با تمرکز بیشتر بر آنها موجبات رضایت بیش از پیش جامعه ورزشی را از هیات پزشکی ورزشی استان فراهم آورد.

در این دیدار عین اله دهقان نیز با قدردانی از تلاش ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توانمندی های ورزش استان، ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی دو طرف در جهت توسعه سخت افزاری و نرم افزاری پزشکی ورزشی استان گام های جدی برداشته شود.

دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر فدراسیون و همراهان ،توجه و حمایت فدراسیون به هیات استان تقدیر و با تاکید بر رشد و افزایش بیمه شدگان استان ،خواستار بهبود خدمات ورزشی و درمانی به ورزشکاران و مصدومین شد .

دهقان بر حضور و شرکت ورزشکاران در مسابقات و تمرینات گفت :یکی از اولویت های تمدید و مجوز باشگاهها ، داشتن حداقل 40 ورزشکار بیمه شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مجموعه هیات پزشکی ورزشی استان در ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران تقدیر و بر رشد و ارتقای سرانه بیمه شدگان استان تاکید کرد .

در این جلسه که دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس کمیته خدمات درمانی و ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استان های فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند، دکتر اسحاق غلامپور، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش از عملکرد و برنامه های این هیات را بیان کرد.

بازدید از هیات پزشکی ورزشی استان

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و روسای کمیته های خدمات درمانی و امور استان های فدراسیون در جریان این سفر از هیات پزشکی ورزشی استان نیز بازدید به عمل آوردند و طی آن عملکرد بخش های مختلف هیات از جمله کمیته خدمات درمانی مورد بررسی قرار  دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.