شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

دکتر نوروزی در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان؛

شفافیت مالی و تمرکززدائی از اهداف مهم فدراسیون پزشکی ورزشی است

مجمع عمومی سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان

مجمع عمومی سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، شنبه ۱۲ آذرماه در محل هتل جهانگردی کرمان برگزار شد.

 به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این مجمع، هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان را هیأتی کوشا، فعال و دارای شفافیت در امور مالی عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف مهم فدراسیون پزشکی ورزشی نیز نظارت بر عملکرد مالی هیأت های پزشکی استان ها  و شفافیت سازی در این زمینه می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت هیأت های پزشکی شهرستان ها، نظارت و بازدید و پایش آماری این هیأت ها را در جهت افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته و همچنین رضایتمندی جامعه ورزش از خدمات پزشکی ورزشی موثر دانست.

دکتر نوروزی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به ورزشکاران کشور از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و با توجه به ظرفیت های بالای استان کرمان در حوزه پزشکی گفت: یکی دیگر از اهداف این فدراسیون، تمرکز زدایی و یکسان سازی و ارائه خدمات مناسب به ورزشکاران در هیأت های پزشکی ورزشی استان ها است.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز  با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در دوران شیوع کرونا گفت: با تلاش و برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان و همکاری هیأت پزشکی ورزشی در سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ ، فعالیت باشگاه های ورزشی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت تا ورزشکاران در محیطی امن به فعالیت بپردازند.

 میثم پاریزی با اشاره به نقش مهم کمیته های روانشناسی و تغذیه هیأت پزشکی ورزشی استان در خدمت به ورزشکاران، خواستار همکاری و تعامل بیشتر این دو کمیته در دانش افزائی و برگزاری دوره های آموزشی متنوع برای ورزشکاران استان شد.

در ابتدای این نشست دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان گزارشی از عملکرد کمیته های مختلف این هیأت در سال ۱۴۰۰ این هیأت ارائه کرد.

وی با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ استان و کاهش شدید آمار در سال ۹۹ افزود: با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و همکاری همه همکاران ستادی در استان، شاهد افزایش ۹۵ درصدی آمار درسال ۱۴۰۰ و کسب رتبه نخست کمیته خدمات درمانی در کشور بودیم.

همچنین در این نشست گزارش مالی سال ۱۴۰۰ توسط علی موحدنیا خزانه دار هیأت ارائه و به تصویب اعضاء رسید.

در پایان این مجمع، طی رای گیری انجام شده خانم مریم نخعی زاده به عنوان بازرس هیأت پزشکی ورزشی معرفی شد.  

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.