یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به ریاست دکتر نوروزی برگزار شد؛

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان البرز

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی البرز

تقویم سالیانه، گزارش عملکرد تخصصی و مالی هیات پزشکی ورزشی استان البرز به تأیید و تصویب اعضای مجمع رسید.

 مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان البرز صبح امروز با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز،ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون، دکتر سلمان آذرسینا رئیس پزشکی ورزشی استان و اعضای مجمع هیات در سالن اجتماعات اداره کل انجام گرفت.

 دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این که " توقع زیادی از هیات البرز داریم " عنوان کرد: استان البرز جایگاه بالایی در حوزه پزشکی ورزشی دارد و حتی می تواند به مرکز کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: هیات البرز از نظر رشد و نظم عملکرد خوبی داشته و ما نیز آمادگی داریم تا در زمینه توسعه زیر ساخت های پزشکی ورزشی این استان را یاری دهیم.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: توجه به آموزش نکته ای مهم و اساسی در حوزه پزشکی ورزشی است که موجب پیشگیری از آسیب های ورزشی خواهد شد.

در این مجمع فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اهمیت و جایگاه پزشکی ورزشی اظهار کرد: کار در پزشکی ورزشی وسیع تر از یک هیئت است چرا که این هیئت سایر هیئتهای ورزشی را تحت پوشش قرار می دهد.

وی با بیان این که " هدف ما در حوزه پزشکی ورزشی، آرامش ورزشکاران است " افزود: مسئولیت و وظایف هیئت پزشکی ورزشی از ان رو که با سلامت مردم و ورزشکاران سر و کار دارد بسیار مهم و ویژه است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: باید ساز و کاری شکل دهیم که طی آن عزیزانی که بضاعت مالی کافی ندارند بتوانند از خدمات و امکانات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استفاده نمایند.