سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

در دیدار دکتر صادقی با دکتر نوروزی؛

برنامه های هیات پزشکی ورزشی گیلان بررسی شد

دیدار دکتر نوروزی و دکتر صادقی

دکتر محمد صادقی رئیس هیات پزشکی ورزشی گیلان با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار هیات های استانی پزشکی ورزشی را بازوان اجرایی ستاد مرکزی توصیف کرد و ادامه داد: یکی از برنامه هایی که بجد در دستور کار داریم توسعه هیات های پزشکی ورزشی در شهرستان هاست، چرا که معتقدیم علاوه بر مراکز استان ها باید در شهرستان های مختلف نیز هیات های پزشکی ورزشی با استفاده از توانمندهای محلی و به کار گیری افراد متخصص و دلسوز در جهت ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به ورزشکاران آسیب دیده و به طور کلی ورزشکاران اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بدیهی است هرچقدر در جهت توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی و فراهم نمودن امکانات پزشکی ورزشی در کنار توسعه نرم افزاری ساختارها گام برداریم، رضایت جامعه هدف از پزشکی ورزشی روند صعودی خواهد داشت.

همچنین دکتر صادقی گزارشی از اقدامات و برنامه های هیات پزشکی ورزشی گیلان ارائه داد و تاکید نمود این هیات در دوره جدید مدیریتی توسعه همه جانبه فعالیت های کمیته های تخصصی را در دستور کار قرار دارد و در این راستا با تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی، با صلابت هرچه بیشتر در جهت تحقق اهداف عالیه پزشکی ورزشی کشور گام بر خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.