سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک

کارگری رئیس شد؛ پولادگر و کاظمی پور نایب رئیس

پارالمپیک

مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و طی آن سردار غفورکارگری به عنوان رئیس و سید محمدپولادگر و مریم کاظمی پور با رای اعضای مجمع به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، هفتمین مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در تالار کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، محمد پولادگر، محمدرضا مظلومی،‌ سردار غفور کارگری و جلیل کوهپایه زاده ۵ کاندیدای حاضر  برای تصدی پست ریاست کمیته ملی پارالمپیک بودند که پیش از آغاز مجمع، محمدرضا مظلومی، شروین اسبقیان و محمد پولادگر از شرکت در انتخابات برای تصدی پست ریاست انصراف دادند تا سردار غفور کارگری با کسب ۳۹ رای  از ۵۰  رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رییس این کمیته انتخاب شوند.جلیل کوهپایه زاده نیز ۱۰ رای کسب کرد و یک رای نیز باطل بود.

در ادامه رای گیری برای انتخاب نایب رئیس مردان و زنان سید محمد پولادگر با کسب ۳۷ رای و در بخش بانوان نیز مریم کاظمی پور با کسب ۳۰ رای  از  ۵۱ رای به عنوان نواب رئیس این کمیته انتخاب شدند

برای احراز پست خزانه داری نعیمه نعیمی، مهدی گودرزی و محمدتقی نامی کاندیدا بودند که گودرزی و نامی انصراف دادند و نعیمه نعیمی به عنوان تنها نامزد خزانه داری به مدت ۴ سال خزانه‌دار کمیته ملی پا المپیک شد.

برای احراز پست بازرس کمیته ملی پارالمپیک نیز علی کشفیا، قاسم قاسمی و امیر ماندگارفر نامزدهای تصدی این پست بودند، که پیش از برگزاری انتخابات، قاسم قاسمی و علی کشفیا انصراف دادند و با رای اعضای مجمع امیر ماندگار فر به مدت ۴ سال بازرس کمیته ملی پارالمپیک شد.

در پست هیات اجرایی نیز پیش از برگزاری انتخابات عباس نظریان، سیما لیموچی و قاسم قاسمی پیش از رای گیری از شرکت در انتخابات انصراف دادند و مریم کاظمی پور و امیر ماندگار فر نیز طبق اساسنامه به دلیل انتخاب در سایر پست ها از شرکت در انتخابات هیات اجرایی حذف شدند.

به این ترتیب علی کشفیا، رقیه الله کرمی، الهه شیعه، محمدرضا مظلومی، مژگان نصیری، محمد کاظم واعظ موسوی، فریبا محمدی،  مریم شکوهی، جلیل کوهپایه‌زاده، هادی رضایی و محمدشروین اسبقیان برای احراز پست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در انتخابات حضور پیدا کردند که در پایان رای گیری علی کشفیا با ۴۳ رای، محمدشروین اسبقیان با ۴۰ رای، محمدرضا مظلومی با ۳۸ رای،  مژگان نصیری با ۳۶ رای و هادی رضایی با ۲۸ رای برای پست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در دور اول انتخاب شدند.

در ادامه برای مشخص شدن ششمین عضو هیات اجرایی رای گیری بین رقیه الله کرمی و محمد کاظم واعظ موسوی به دور دوم کشیده شد که در پایان این رای گیری رقیه الله کرمی به عنوان عضو ششم هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

در پایان مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک از سیما لیموچی و دکتر دهقان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.