چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

دکتر نوروزی در افتتاحیه دوره آموزشی فیزیوتراپیست تیم:

فعالیت های آموزشی فدراسیون فرصت ارزشمندی برای کادر پزشکی تیم های ورزشی است

دوره آموزشی فیزوتراپیست تیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی فیزیوتراپیست تیم، برنامه های آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی را فرصتی ارزشمند برای علاقه مندان به فعالیت در ورزش بویژه تیم های ورزشی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این مراسم اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره تلاش دارد بهترین خدمات را به جامعه ورزشی کشور ارائه نماید و قطعا یکی از جلوه های ارائه خدمات ماندگار، آموزش و پژوهش است.

وی افزود: در این راستا تمام فعالیت های آموزشی فدراسیون بر اساس نیازسنجی جامعه ورزشی و با بهره گیری از دانش روز، استفاده از بهترین مدرسان هر بخش و منطبق بر اهداف عالیه پزشکی ورزشی کشور انجام می شود و خوشحالیم دوره های اینچنین با استقبال بسیار خوب مواجه می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی فیزوتراپیست تیم را یکی از ارکان اصلی گروه پزشکی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد شرکت کنندگان بتوانند از این دوره نهایت بهره را ببرند.

بر اساس این گزارش در این مراسم که دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشت، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته آموزش، دکتر فرشاد غزالیان رئیس کمیته توانبخشی و دکتر مرتضی احمدی مدیر دوره طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضران به بیان جزئیات برگزاری این دوره پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.