پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

توسعه نرم افزاری و سخت افزاری پزشکی ورزشی البرز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی

البرز

دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز چهارشنبه ۳۰ آذر با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار با اشاره به تلاش فدراسیون پزشکی ورزشی برای توسعه پزشکی ورزشی در سراسر کشور اظهار کرد: برای تحقق این مهم تعامل با دانشگاه های علوم پزشکی را ضروری می دانیم و خوشبختان امروز در بسیاری از استان ها تعامل بسیاری خوبی بین هیات های استانی پزشکی ورزشی و دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد.

دکتر نوروزی با اشاره به نقش و جایگاه استان البرز در ورزش کشور ارتقای بیش از پیش خدمات هیات پزشکی ورزشی استان را ضروری دانست.

 در این دیدار دکتر صیادی توسعه خدمات سلامت محور در همه بخش های را با ارزش توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که قدم های اساسی در جهت توسعه خدمات به ورزشکاران استان البرز در این استان برداشته شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست  دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون طی حکمی دکتر صیادی را به عنوان عضو افتخاری هیات پزشکی ورزشی البرز منصوب نمود.

دکتر سلمان آذرسینا و دکتر ناصر ملی رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی البرز نیز در این دیدار حضور داشتند و گزارشی از اقدامات و برنامه های این هیات ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.