دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

امار ورزشکاران سازمان یافته خراسان رضوی ۸۰ درصد افزایش یافت

خراسان رضوی

مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان که زیر پوشش کمیته خدماتی درمانی هستند، حدود ۸۰ درصد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فاطمه برات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۱ هزار و ۴۰ نفر در استان خراسان رضوی کارت عضویت کمیته خدمات درمانی را دریافت کرده اند که ۱۲۵ هزار و ۴۱۸ نفر از انان مرد و بقیه زن هستند.

وی اضافه کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در خراسان رضوی در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ هزار و ۸۸۲ نفر بوده است.

برات خاطر نشان کرد: فروکش کردن همه‌گیری کرونا، افزایش نظارت بر باشگاه های ورزشی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات عضویت در کمیته خدمات درمانی از جمله عواملی است که این افزایش را رقم زده است.

وی گفت: بازرسی از باشگاه های ورزشی با جدیت ادامه دارد و با هر گونه تخلف از جمله فرار باشگاه داران از صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی برای اعضا برخورد می شود.

مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید ویروس کرونا، رعایت دستور العمل های بهداشتی در باشگاه ها همچنان ضروری است.

هم اکنون هزار و ۳۰۰ باشگاه ورزشی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی فعال هستند.

لینک خبر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.