دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

دکتر نوروزی در دیدار مشاور وزیر ورزش و جوانان:

بهره مندی از دانش و تجربیات چهره های آکادمیک ورزش را ضروری می دانیم

ذوالفقارنسب

دکتر بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال و مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان، با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکترغلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش و توفیقات این فدراسیون در سال جاری، آموزش را از جمله اولویت های این فدراسیون برشمرد و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای سطح دانش جامعه ورزشی و گام برداشتن به منظور کاهش آسیب های ورزشی همواره فعالیت های آموزشی هدفمندی را پیگیری می نماید و در این راستا ضمن بهره مندی از چهره های دانشگاه های به عنوان مدرس، از مشاوره این عزیزان در زمینه های مختلف بهره می برد.

دکتر نوروزی برگزاری پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی در اسفندماه سال جاری را فرصت ارزشمند دیگری برای پیوند  هرچه بیشتر علم و ورزش توصیف کرد و افزود: این مهم با همکاری مراکز علمی همچون دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران انجام خواهد شد و امیدواریم اهداف از پیش طراحی شده آن محقق شود.

در این دیدار دکتر ذوالفقارنسب ضمن تمجدید روند حرکتی فدراسیون پزشکی ورزشی به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود در این زمینه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.