چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن:

دکتر نوروزی: شایستگی های علمی، مدیریتی و اخلاقی بانوان پزشکی ورزشی زبانزد است

روز زن

مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر سید محمد پاک مهر عضو هیات رئیسه فدراسیون و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، نواب رئیس و دبیر ، دو تن از روسای هیات های استانی و بانوان شاغل در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه با ذکر فضائل بزرگ بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر(س) اظهار داشت: بانوان در همه عرصه ها بویژه عرصه های سلامت و ورزش همواره توانمندی های خود را به منصه ظهور رسانده اند و این مهم در فدراسیون پزشکی ورزشی در همه بخش ها به خوبی نمایان است. به طوری که هر جا هر مسئولیت و امری را بر عهده بانوان همکار  می گذاریم به بهترین شکل ممکن آن را انجام می دهند لذا به مناسبت این روز فرخنده، از بانوان همکار در ستاد مرکزی و همچنین هیات های استانی پزشکی ورزشی قدردانی می نمایم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: همچون دیگر بخش های نظام سلامت و ورزش کشور، خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی بدون نگاه جنسیتی به تمام اعضای جامعه هدف ارائه می شود و آمار و ارقام ارائه خدمات در بخش های تخصصی فدراسیون به خوبی گویای این رویکرد است.

بر اساس این گزارش در این نشست دکتر سید محمد پاک مهر طی سخنانی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) این مناسبت را به بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی تبریک گفت.

همچنین دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون نیز با گرامیداشت این روز و قدردانی از نگاه جامع و حمایتی مدیرت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی به بیان پیشنهاداتی در زمینه های تخصصی فدراسیون پرداخت.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.