شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

نشست شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد

شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

هفتمین جلسه سال جاری شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه دکتر سعید کاظمی و دکتر لاله حاکمی نواب رئیس، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون، دکتر رضا گلدوزیان و دکتر کرامت اله فتح الهی روسای هیات های پزشکی ورزشی خراسان رضوی و هرمزگان و روسای کمیته های تخصصی فدراسیون حضور داشتند.

در ابتدای نشست دکتر نوروزی با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: هماهنگی و تعامل میان کمیته های فدراسیون و هیات های استانی ذیل سیاست های کلان فدراسیون همواره مورد تاکید بود و در این راستا در جلسات شورای مدیران فدراسیون به تدریج روسای محترم هیات های استانی حضور می یابند.

وی افزود: بدون تردید همه اعضای خانواده پزشکی ورزشی هدفی جز ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزشی ندارند و برای نیل هرچه بیشتر این هدف وجود هماهنگی لازم میان ستاد مرکزی و هیات های استانی ضروری است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از تلاش همکاران هیات های پزشکی ورزشی خراسان رضوی و هرمزگان به ارائه رهنمودهایی در جهت هرچه بهتر شدن عملکرد این دو هیات پرداخت.

در این جلسه همچنین دکتر گلدوزیان و دکتر فتح الهی به تفصیل به ارائه عملکرد هیات های پزشکی ورزشی خراسان رضوی و هرمزگان پرداختند که بخش های مختلف این عملکرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.