چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی قزوین:

توسعه زیر ساخت ها را با همراهی ادارات کل ورزش و جوانان را پیگیری می کنیم

مجمع عمومی هیأت پزشکی قزوین

مجمع عمومی سال ۱۴۰۰ هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به ریاست دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور دکتر علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این مجمع با اشاره به اینکه فعالیت های جدی هیأت از ریاست دکتر اسکوئی رئیس دوره قبل این هیأت با خرید دو واحد مستقل آغاز شده و در دوره جدید نیز به ریاست دکتر مدبر از طریق توجه ویژه به همه اقشار جامعه ورزش در سطح استان و شهرستان ها تداوم داشته است، افزود:کسب رتبه نخست استان در گروه دوم و در ارزیابی عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ گویای این مهم است.

وی افزود: توسعه زیر ساخت های پزشکی ورزشی در سراسر کشور رویکرد جدی فدراسیون است و این مهم را با همراهی ادارات کل ورزش و جوانان پیگیری می کنیم.

همچنین علایی مقدم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های هیأت پزشکی ورزشی و خدمات ارائه شده به ورزشکاران و اشاره به اینکه در سالهای اخیر شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در ساختار این هیأت و افزایش رضایتمندی جامعه ورزش از خدمات ارائه شده  بوده ایم خواستار تداوم این فعالیت ها به خصوص در بخش آموزش و از طریق برگزاری دوره های آموزشی، نظارت بر باشگاه ها و اماکن ورزشی به خصوص در بحث بیمه ورزشی و استفاده از مکمل های ورزشی، پوشش پزشکی مسابقات و استفاده از آمبولانس هیأت در مسابقات ورزشی و ... شد.

در این جلسه دکتر مدبر رئیس هیات به تشریح عملکرد اجرایی و مالی  این هیأت در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.