چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

دکتر نوروزی انتخاب عزیزی، علیپور و شهریاری را تبریک گفت

غلامرضا نوروزی

دکتر غلامرضا نوروزی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی طی پیام های جداگانه ای انتخاب رئیس فدراسیون گلف، انتصاب سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی و سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در بخشی از پیام دکتر نوروزی خطاب به حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف آمده است: اعتماد مجدد اعضای مجمع عمومی فدراسیون گلف به جنابعالی به خوبی بیانگر توانمندی های مدیریتی و موفقیت های حاصله در این فدراسیون می باشد. اینجانب ضمن تبریک این حسن انتخاب خانواده محترم گلف، برای حضرتعالی و دیگر همکارانتان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

دکتر نوروزی همچنین در پیام جداگانه ای خطاب به غلامعلی محمد علیپور سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی تصریح کرد: دانش و تجربه مدیریتی جنابعالی در مجموعه ورزش کشور از جمله در فدراسیون انجمن های ورزشی،روزهای درخشانی برای این فدراسیون و جمعیت قابل توجه ورزشکاران آن رقم زده است، ضمن عرض تبریک بابت اعتماد مجدد مقام عالی وزارت، برای حضرتعالی و خانواده فدراسیون انجمن های ورزشی آرزوی سربلندی و پیروزی دارم.

در پیام تبریک رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خطاب به حسین شهریاری آمده است: صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در سال های اخیر سرمنشا خدمات مهمی برای پیشکسوتان عزیز بوده است، بی شک با عنایت به توانمندی های مدیریتی جنابعالی در کسوت سرپرست این صندوق، شاهد رضایت روز افزون قهرمانان و پیشکسوتان ورزش خواهیم بود. سلامتی و بهروزی تان را از درگاه احدیت مسالت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.