شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

دکتر نوروزی بر بالین احمد پورزند حضور یافت؛

فدراسیون پزشکی ورزشی پدر "سه شهید ورزشکار" را تحت پوشش قرارداد

احمد پورزند

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در منزل احمد پورزند پدر شهیدان والامقام برادران پورزند(ایرج، سیروس و شاهین)، از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، احمد پورزند که چندی پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، هم اکنون در منزل دوران نقاهت را پشت سر می گذارد، در همین راستا دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جمعه شب ضمن حضور در منزل ایشان، از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفت.

دکتر نوروزی در جریان این عیادت تصریح کرد: همه ما مدیون و قدردان خانواده معزز شهدا هستیم و هرچه در توان داشته باشیم برای تکریم این عزیزان دریغ نمی کنیم و ادامه دادن راه شهیدان ورزشکار برادران پورزند، همچون دیگر شهدای کشور عزیزمان را وظیفه خود می دانیم.

دکتر نوروزی پس از استماع شرایط درمان پدر این شهدای والامقام، خاطر نشان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه خود می داند با یک تیم پزشکی ایشان را تحت پوشش قرار دهد تا هیچ گونه دغدغه ای از بابت نیازهای پزشکی و فیزیوتراپی نداشته باشند.

یادآور می شود، برادارن شهید «ایرج»، «سیروس» و «شاهین» پورزند که هر سه کشتی گیر بودند در جریان جنگ تحمیلی و بمباران هوایی رژیم بعثی عراق در بیست و چهارم اسفند ماه سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.