چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

دکتر نوروزی تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد دو مرکز درمانی توسط هیات پزشکی ورزشی استان تهران و توسعه خدمات در شهرستان های تابعه

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان تهران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به جمعیت و وسعت استان تهران و شمار ورزشکاران این استان در شهرستان های تابعه و مناطق، توسعه بیش از پیش خدمات پزشکی ورزشی در سطح این استان را به عنوان بک ضرورت به رییس جدید هیات پزشکی ورزشی استان یادآور شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی پس از انتخاب دکتر سید محمد بنی جمالی به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران که با رای قاطع اعضای مجمع صورت گرفت، اظهار داشت: ضروری است که با برنامه ریزی و نگاه ساختاری دقیق نسبت توسعه پزشکی ورزشی در شهرستان ها و مناطق استان تهران صورت گیرد و در این رابطه فدراسیون و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت لازم را از هیات پزشکی ورزشی به عمل خواهند آورد.
دکتر نوروزی با اشاره به اهمیت فعالیت های آموزشی تصریح کرد:استان تهران ظرفیت بالایی برای فعالیت های آموزشی دارد و می تواند از این حیث رتبه نخست کشور را داشته باشد.
وی ایجاد زیرساخت درمانی برای هیات پزشکی ورزشی استان تهران را یکی دیگر از اولویت های مهم برای این هیات دانست و گفت: حداقل در دو نقطه شهر تهران باید هیات پزشکی ورزشی مرکز درمانی داشته باشد تا با توجه به درمانگاه فدراسیون در مجموع ورزشکاران استان تهران در سه نقطه بتوانند از خدمات پزشکی ورزشی بهره مند شوند.
دکتر نوروزی همچنین اهمیت بازرسی از باشگاه های ورزشی را نیز یادآور شد و بر لزوم تعامل هرچه بیشتر هیات پزشکی ورزشی با هیات های ورزشی استان تاکید کرد.
وی همچنین با تمجید از سال ها تلاش و خدمات دکتر خشایار ثابتی رییس هیات، از دکتر بنی جمالی به عنوان یک مدیر توانمند یاد کرد و برای او آرزوی موفقیت نمود.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.