چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

روی خط کنگره پانزدهم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس: توانایی های پزشکی ورزشی کشور موجب مباهات است

پانل آسیب های شایع ستوان فقرات

دکتر محمد مهدی فروردین در مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی گفت: در برنامه هفتم توسعه سعی می کنیم تا اعتبارات حوزه فرهنگ و ورزش را به طور چشمگیری افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود گفت: ما امروز شاهد حضور جمع کثیری از پزشکان ورزشی در دورافتاده ترین مناطق کشور هستیم که با راهنمایی های ارزشمند خود عمر دوران ورزشی قهرمانان ما را افزایش داده اند و باعث اعتماد به نفس و غرور ورزشکاران ما در سطح جهان شده اند.

رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستاوردهای پزشکی ما اکنون در جهان بی نظیر است و بسیاری از جراحی های پزشکی که در ایران انجام می شود، باعث غرور و مباهات است، در صورتی که در سالهای نه چندان دور، ورزشکاران و قهرمانان ما با آسیب دیدگیهای جزئی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کردند.

دکتر فروردین خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری جامعه ورزشی در میان مردم فراوان است و شاید در حد و جایگاهشان به آنها توجه نشده است، ولی تلاشمان آن است که در برنامه هفتم توسعه با نگاه ویژه به ورزش قهرمانی و همگانی، اعتبارات حوزه فرهنگ و ورزش را به طور چشمگیری افزایش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.