چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران :

دکتر نوروزی: کنگره پانزدهم باشکوه و منطبق بر اهداف عالیه فدراسیون برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

نهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی با محوریت پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر و روسای کمیته های تخصصی این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان ایشان، اظهار داشت: متاسفانه در این سانحه ورزش کشور داغدار درگذشت یکی از مدیران لایق و ساده زیست شد؛ زنده یاد اسماعیل احمدی به گواه تمام همکاران در طول مدت حضور خود در وزارت ورزش و جوانان خدمات خالصانه ای به ورزش کشور ارائه نمود و جا دارد بار دیگر این ضایعه را به بازماندگان ایشان و جامعه ورزشی کشور تسلیت بگویم. همچنین از درگاه پروردگار برای سلامتی کامل مقام عالی وزارت و دیگر همراهان ایشان که در سانحه بالگرد دچار آسیب دیدگی شدند، طلب شفای عاجل و طول عمر با عزت دارم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه با اشاره به برگزاری پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: خوشبختانه به یمن برنامه ریزی و زحمات تمام همکاران بویژه دکتر اردیبهشت و دکتر سعیدی شاهد برگزاری با شکوه و دقیق پانزدهمین کنگره بودیم و بدون هیچ گونه حاشیه و بی نظمی این کنگره منطبق بر اهداف عالیه فدراسیون برگزار شد، لذا به پاس این زحمات و موفقیت ها از تمام همکاران دخیل در برگزاری کنگره تشکر و قدردانی می نمایم.

دکتر نوروزی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت های آموزشی نکاتی را در خصوص برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مدون یادآور شد.

ادامه دارد...

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.