چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مدیران فدراسیون تاکید کرد؛

برگزاری نشست های کارشناسی برای ارزیابی بخش های علمی و اجرایی کنگره پانزدهم

نهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از برگزاری پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی از برگزاری نشست های کارشناسی برای ارزیابی فعالیت های انجام شده در بخش های علمی و اجرایی این کنگره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبشهت در نهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: به منظور برگزاری هرچه بهتر کنگره در دوره های آتی، نشست ارزیابی بخش های علمی و اجرایی به زودی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجیهزات و کالاهای پزشکی ورزشی نکاتی را در خصوص همکاری با شرکت های دانش بنیان و داخلی مورد تاکید قرار داد.

دکتر اردیبهشت در ادامه این جلسه میزان عملیاتی شدن مصوبات جلسه گذاشته را بررسی کرد و کمیته های مربوطه به ارائه گزارش در این زمینه پرداختند و دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس کمیته خدمات درمانی در خصوص روند اجرای پایلوت نرم افزار جامع خدمات درمانی توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته آموزش و دبیر اجرایی کنگره پانزدهم و امید توفیقی رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری کنگره پانزدهم ارائه نمودند.

همچنین حمیده ولی نیا رئیس کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و دکتر تورج ملک محمدی رئیس کمیته پوشش پزشکی مسابقات گزارشی از گردهمایی کمیته نظارت و کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی را ارائه کردند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.