سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

از باشگاه های برتر استان مازندران تجلیل شد

تجلیل از باشگاه های استان مازندران

طی مراسمی با حضور مدیر کل، معاون ، مدیران اداره کل ورزش و جوانان مازندران و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از باشگاه های برتر ورزشی مازندران تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، بر اساس نتایج ارزیابی هیأت پزشکی ورزشی استان و بر مبنای شاخص های کمی و کیفی وزن دهی شده باشگاه های ورزشی برتر مازندران معرفی شدند.
در این مراسم که برخی از روسای هیات های ورزشی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان و روسای هیات پزشکی ورزشی شهرهای مختلف مازندران نیز حضور داشتند، دکتر گوهردهی با اشاره به اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته از شاخص های اصلی توسعه ورزش محسوب می شود؛ اظهار داشت: روند افزایشی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان بعد از پاندمی کرونا بسیار امیدوار کننده است. 
رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مازندران افزود: حفظ سلامت ورزشکاران، ایجاد زمینه لازم برای دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی، ایجاد پشتوانه برای تأمین کمک هزینه های درمانی و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی رسالت اصلی نهاد متولی سلامت ورزش در استان است. 
دکتر گوهردهی افزود: بی شک خانواده پزشکی ورزشی سهمی چشمگیر در موفقیت ورزشکاران و قهرمانان در آوردگاههای مختلف برعهده دارند و این پشتیبانی و حمایت در تمامی مراحل وجود دارد.
وی تصریح کرد: با حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان و  روند ارائه خدمات به ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران و دست اندرکاران ورزش در سطوح مختلف سنی و در قالب ورزش های قهرمانی و همگانی به صورت مطلوب در حال انجام است و علاوه بر این ، مقوله آموزش هدفمند برای ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران نیز بر اساس سرفصل های روز و نیازسنجی از جامعه ورزش به صورت مستمر انجام می شود. 
عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این آیین، اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی یک هیات خاص با ماموریت خاص است.
عالیشان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط هیات پزشکی ورزشی مازندران افزود: هیات پزشکی ورزشی ماموریت و رسالت خطیر و سختی دارد که باید خدمات پزشکی را به ورزشکاران تمامی رشته ها ارائه کند. وی بیان داشت: مسئولیت و ماموریت این هیات بسیار سخت و دشوار است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: دغدغه ما سلامت ورزشکاران است و سلامت آنها در اولویت هیات پزشکی ورزشی قرار بگیرد. گفتنی است؛ در پایان  از ۱۲ باشگاه‌ برتر مازندران بر اساس شاخص های تعریف شده هیات پزشکی ورزشی تجلیل و تقدیر شد.

از باشگاه های برتر استان تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.