یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

دکتر صادقی در جلسه پایان سال هیات خبر داد؛

راه اندازی واحد استعدادیابی در هیات پزشکی ورزشی گیلان

تقدیر از باشگاه های ورزشی گیلان

جلسه پایان سال هیات پزشکی ورزشی گیلان و تقدیر از باشگاه های ورزشی برگزار شد.

جلسه پایان سال هیات پزشکی ورزشی گیلان  و تقدیر از باشگاه ها  با حضور حبیب جهانی سرپرست گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای  گیلان،محمد علی رستمی  مسیول امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان ،دکتر محمد صادقی رییس هیات پزشکی ورزشی گیلان ،جمعی از مدیران باشگاه ها و ورزشکاران برگزار شد.

 دکتر محمد صادقی رییس هیات پزشکی و ورزشی گیلان در این جلسه گفت:  هیات پزشکی  ورزشی استان در راستای حمایت از توسعه  ورزش نوجوانان  واحدی را دایر کرده به عنوان بخش استعداد یابی ورزشی نوجوانان که با هیات مربوطه دراین زمینه همکاری میکند.

وی گفت : هدف ما یک همکاری دو طرفه بین هیات و باشگاه ها در این خصوص است.قطعا بااین همکاری ورزش همگانی و قهرمانی دراستان ارتقا یافته و یک نوجوان با توجه به فیزیک بدنی و شرایط روحی روانی  رشته ورزشی مناسب  خود را انتخاب می کند.

دکتر صادقی در ادامه اظهار داشت: هیات پزشکی حوزه کاری بسیار وسیعی دارد که برگزاری دوره های مختلف آموزشی نیز یکی از برنامه های بسیار مهم این هیات است.

وی با بیان اینکه بحث پیشیگری از آسیب دیدگی ورزشی نیز یکی دیگر از حوزه های  کاری مهم این هیات است ،افزود: هدف ما دراین راستا این است که  به سمتی برویم که از آسیب های ورزشی تا حد زیادی جلوگیری کنیم.ارزیابی جسمی و روحی روانی هم  دراین خصوص انجام میدهیم وبابرگزاری  ‌کلاسهای آموزشی سعی میکنیم تا حد قابل توجهی از آسیب های ورزشی جلوگیری کنیم.  

رییس هیات پزشکی ورزشی گیلان تاکید کرد: تاییدیه هیات پزشکی ورزشی  برای تمدید مجوز باشگاه ها الزامی است و ما سعی می کنیم تا آیتم های مد نظرمان در باشگاه ها لحاظ شود.

وی گفت : در بحث درمان نیز  در حوزه پوشش درمان سیر روند تعیین غرامت و خسارت را برای رفاه حال ورزشکاران عزیز کوتاه تر کردیم .

دکتر صادقی خاطر نشان کرد: درحوزه توانبخشی نیزبخش فیزیوتراپی و توانبخشی را با دستگاه های جدید  تجهیز کردیم. 
وی در خاتمه افزود: تمامی خدمات هیات پزشکی ورزشی استان با تخفیف های قابل توجه برای ورزشکاران  و برای ورزشکارانی که شرایط مالی مناسبی ندارند، به صورت رایگان خواهد بود.

در این جلسه جلسه مسئولان باشگاه ها و ورزشکاران  ضمن بیان مشکلات  حوزه ورزش در خصوص برنامه های ورزشی وتوسعه ورزش و به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و در پایان نیز از باشگاه های ورزشی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.