چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

دکتر اردیبهشت در جلسه پایانی شورای مدیران تاکید کرد؛

ارائه مبسوط گزارش عملکرد سال جاری و تدوین تقویم عملیاتی سال آینده توسط کمیته های تخصصی

آخرین جلسه سال 1401 شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

دهمین و آخرین جلسه سال ۱۴۰۱ شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون و روسای کمیته های تخصصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تمام مدیران و کارکنان ستادی و استانی فدراسیون در سال جاری، تصریح کرد: ضروری است همکاران کمیته ها هرچه سریع تر گزارش جامع فعالیت های کمیته های متبوع خود را ارائه داده و پس ارزیابی عملکرد سال جاری و آسیب شناسی های لازم نسبت به تدوین تقویم عملیاتی سال آینده اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: بی شک انتظار این است که در سال آینده نیز تمام کمیته ها منسجم و با انگیزه به پیگیری امور محوله سازمانی و همچنین با خلاقیت و نوآوری در جهت هرچه پربارتر شدن فعالیت های فدراسیون و ارتقای سطح رضایتمندی جامعه هدف گام بردارند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به برگزاری بازی های بین المللی نوروزگاه رضایت خاطر فدراسیون ها را از خدمات کمیته پوشش پزشکی مسابقات یادآور شد و از تلاش همکاران این کمیته قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه دکتر اردیبهشت مصوبات جلسات گذشته  و میزان عملیاتی شدن آنها را بررسی کرد و حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گزارش تصویری

ارائه مبسوط گزارش عملکرد سال جاری و تدوین تقویم عملیاتی سال آینده توسط کمیته های تخصصی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.