سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

دکتر اردیبهشت تبیین کرد؛

اهمیت خدمات دهی به روز کلینیک های فیزیوتراپی هیات های پزشکی ورزشی استان ها

اردیبهشت

دکتر سید اشکان اردیبهشت ، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با مرتضی سلیمی، دبیر هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی و شماری از مسئولان کمیته های تخصصی این هیات اهمیت ارائه خدمات دقیق فیزیوتراپی ورزشی در هیات های پزشکی ورزشی استان ها از جمله استان آذربایجان غربی را تبیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در این دیدار که صبح مروز برگزار شد؛ با اشاره به نقش و جایگاه پزشکی ورزشی در مجموعه ورزش کشور و اهمیت ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده نکاتی را در خصوص چگونگی ارائه خدمات فیزیوتراپی ورزشی به منظور جلب رضایت ورزشکاران بیان کرد و ضرورت برنامه ریزی برای فعالیت گسترده مرکزفیزیوتراپی تازه تاسیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی را مورد تاکید قرار داد.

دکتر اردیبهشت همچنین در خصوص ساماندهی ورزشکاران، نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و برنامه های آموزشی، رویکرد فدراسیون را تشریح کرد.

در این دیدار که ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون نیز حضور داشت، دبیر هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی گزارشی از فعالیت های سال گذشته این هیات را ارائه داد.

اهمیت خدمات دهی به روز کلینیک های فیزیوتراپی هیات های پزشکی ورزشی استان هااهمیت خدمات دهی به روز کلینیک های فیزیوتراپی هیات های پزشکی ورزشی استان ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.