یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

دکتر اردیبهشت در جریان بازدید از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی:

حضور افراد متخصص در راس کمیته ها کمک شایانی برای تحقق اهداف عالیه فدراسیون خواهد بود

بازدید دکتر اردیبهشت از هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در محل هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این هیات به ورزشکاران استان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی، دکتر اردیبهشت در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از خدمات شایسته هیات آذربایجان شرقی به ورزشکاران اظهار داشت: این هیات دارای زیرساختها و پتانسیل های سخت افزاری و نرم افزاری بالایی است که حاصل زحمات روسای قبلی و تلاش مجدانه سرپرست فعلی هیات است که امیدواریم با  بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد این خدمات به ورزشکاران استان بیش از پیش افزایش یابد.

وی همچنین مناسب سازی زیرساختها در شهرستانهای استان را نیز از اهداف این فدراسیون بر شمرد و گفت: توسعه نیروی انسانی در شهرستانها و تمرکز زدایی می بایست در دستور کار هیات های استانی قرار گیرد تا شهرستانها نیز بتوانند روی پای خود ایستاده و به ورزشکاران شهر خود خدمات رسانی نمایند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: به کار گیری افراد متخصص و کار آمد در راس کمیته های هیات ها می تواند کمک شایانی برای رسیدن به اهداف عالیه فدراسیون باشد.

 ناصر اشکانی مسئول امور استان های فدراسیون نیز در این بازدید اظهار داشت: تقویت ساختار جدید هیات با بکار گیری نیروهای متخصص جدید و تعیین مسئولین فعال کمیته، بروزرسانی امکانات و تجهیزات و نوسازی ساختمان هیات پزشکی ورزشی استان باید در دستور کار قرار هیات آذربایجان شرقی  قرارگیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات هیات رییسه به صورت منظم و گزارش مالی شفاف در این جلسات نیز می تواند روند رو به رشد خدمات این هیات را تسریع کند.

شایان ذکر است پس از بازدید از امکانات، مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی دکتر یونس قوام لاله ،سرپرست هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی طی جلسه ای گزارشی از  عملکرد و برنامه های هیات را بیان کرد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.