یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران مطرح کرد:

توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی برای ارائه خدمات تخصصی به ورزشکاران ملی/ قوانین و مقررات باید شرایط ورزشکاران را تسهیل کند/ اهمیت ویژه نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و پوشش پزشکی مسابقات

نوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از عملیاتی شدن توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی به منظور رائه خدمات تخصصی به ورزشکاران ملی مستقر در این مجموعه طی آینده نزدیک، خبر داد و بر اهمیت نظارت بر سلامت اماکن ورزشی و پوشش پزشکی مسابقات، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نخستین جلسه سال ۱۴۰۲ شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی در شرایطی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی؛ رئیس و دکتر اردیبهشت؛ دبیر این فدراسیون برگزار شد که طی آن دکتر نوروزی ضمن قدردانی از زحمات همکاران بر کار و تلاش مضاعف همه ارکان فدراسیون برای جلب رضایت حداکثری جامعه هدف و مخاطبان تاکید کرد. وی همچنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان و اشاره به برکات این ماه، ابراز امیدواری کرد نعمات این ماه در تمام طول سال، شامل حال همگان شود.

وی با اشاره به دستاوردهای فدراسیون پزشکی ورزشی در ابعاد مختلف از جمله در زمینه ساماندهی ورزشکاران، بیان کرد: باید استمرار سیر صعودی خود در فدراسیون پزشکی ورزشی را حفظ کنیم و با تعاملات بین بخشی جهت عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی، فعالیت‌ها را به بهترین شکل پیش ببریم و از کمیته‌های مرتبط درخواست می‌کنیم در این زمینه برنامه و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

دکتر نوروزی کمیته‌های درمان، خدمات درمانی و توانبخشی را پیشانی خدمات فدراسیون دانست و گفت: اهتمام هرچه بهتر همکاران این کمیته‌ها در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات به ورزشکاران ضروری است و در این زمینه باید قوانین و مقررات به گونه‌ای باشد که شرایط برای ورزشکاران تسهیل شود و هیچ ورزشکار و ارباب رجوعی از خدمات فدراسیون ناراضی نباشد.

وی همچنین بر اهمیت نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، تنوع در فعالیت‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی گسترده، پوشش پزشکی مسابقات، صرفه‌جویی در منابع، رشد هیات‌های استانی و شهرستانی پزشکی ورزشی و حرکت برنامه محور تاکید کرد و از عملیاتی شدن توسعه ستاد پزشکی ورزشی آزادی به منظور رائه خدمات تخصصی به ورزشکاران ملی مستقر در این مجموعه در آینده نزدیک، خبر داد.

گفتنی است در ادامه این جلسه دکتر اردیبهشت؛ دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد کمیته‌های تخصصی پرداخت.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.