دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

دکتر شاهین در گفت و گو با ایرنا

45 هزار نفر در چها محال و بختیاری بیمه ورزشی شدند

رئیس هیات پزشکی ورزشی - چهار محال و بختیاری

فرامرز شاهین روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده این استان تاکنون به ۴۵ هزار و ۵۹۹ نفر رسیده است

به گزارش دفتر چهار محال وبختیاری پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، رییس هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده این استان تاکنون به ۴۵ هزار و ۵۹۹ نفر رسیده است

فرامرز شاهین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ورزشکار بیمه شده در استان ۲۷ هزار و ۶۹۳ نفر آقا و خانم ۱۷ هزار و ۹۰۶نفر هستند که بیمه ورزشکاران زن استان ۴۲/۱۷ درصد و بیمه ورزشی آقایان ۲۲/۲۹ و در مجموع ۲۹/۴۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است..

به گفته وی، فوتبال در صدر تعداد ورزشکاران بیمه شده با بیش از ۱۰ هزار نفر قرار دارد و ژیمناستیک با سه هزار و ۱۵۲ نفر و انجمن های ورزشی رزمی سه هزار و ۱۰۲ نفر در رتبه بعدی بیمه قرار دارند.

رییس هیات پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بیشترین آسیب‌ها در ورزش مختص رشته فوتبال است و رشته های دیگر در رده های بعدی قرار دارد.

وی تصریح کرد: بیمه ورزشکاران به مدت یک سال اعتبار دارد و بیمه ورزشی نیز به صورت الکترونیک انجام می‌شود و پرداخت هزینه ورزشکاران به صورت روز به بیمه شدگان پرداخت می شود

شاهین اظهار داشت:برای بازی‌ها نیز سه روز قبل از مسابقات این هیات، پزشکیار به هیات‌های ورزشی ارسال می‌کند و پوشش پزشکی نیز در مسابقات انجام می‌شود.

به گفته وی، یکی از کلینیک‌های شهرکرد اکنون طرف قرارداد هیات پزشکی و ورزشی استان است و ۲ پزشک نیز با این هیات همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، برخی از رشته‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری به دلیل قهرمان‌پروری و عضویت در تیم های ملی از اهمیت ویژه‌ای در بین جوانان برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.