چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

دکتر نوروزی :

عضویت ۳ میلیون و ۷۰۰هزار ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی در سال ۱۴۰۱

غلامرضا نوروزی

 رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: اکنون سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در کشور بیمه ورزشی هستند که امیدواریم این آمار روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از خرم آباد، دکتر غلامرضا نوروزی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان اظهار کرد: باتوجه به اینکه لرستان دارای قهرمانان و پهلوانان بسیاری است بنابراین ارائه خدمات پزشکی ورزشی در این منطقه رسالتی سنگین بوده و باید ویژه توجه شود.

وی افزود: دریافت کارت خدمات درمانی توسط ورزشکاران قبل از هرگونه فعالیت ضروری است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سال گذشته سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی هستند که باتوجه به پس از دوران همه‌گیری کرونا آمار خوبی است، زمانی که آمار بالا می‌رود امیدوار کننده است چراکه احتمال مصدومیت بالا بوده و یک پشتیان برای ورزشکاران محسوب می‌شود.

دکتر نوروزی اظهار کرد: این آمار در لرستان رشد قابل توجهی داشته و افزایش آمار بیمه شده ها مسوولیت ما را افزایش می‌دهد بنابراین باید بستری فراهم شود تا متخصصان استان بتوانند در این هیات فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در این راستا توسعه خدمات پزشکی ورزشی در همه مناطق کشور از اهداف اصلی فدراسیون است و قطعا توجه جدی به نقاط کمتر توسعه یافته داریم.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به لزوم ارائه کامل خدمات درمانی به ورزشکاران لرستان ابراز کرد: امیدواریم این استان بی‌نیاز از اعزام ورزشکاران به شهرهای دیگر برای ارائه خدمات پزشکی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.