پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

گردهمایی اعضای کمیته های خدمات درمانی و ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی مازندران در ساری برگزار شد

گردهمایی کمیته خدمات درمانی و ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی مازندران

نشست اعضای کمیته های خدمات درمانی و ستاد نظارت با محوریت بررسی عملکرد کمیته های خدمات درمانی و ستاد نظارت بر اماکن ورزشی و همچنین آموزش نرم افزار جدید خدمات درمانی و ستاد نظارت برگزار شد

در این گردهمایی عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، دکتر گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران، آقای انصار آری مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، حسن کاظمی مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی ، رضا زحمتکش مسئول کمیته خدمات درمانی، علیرضا باقرزاده پور مسئول نرم افزار کیمته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران و کاربران ستاد نظارت و خدمات درمانی شهرستانها استان در باشگاه فرهنگیان ساری حضور داشتند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران ضمن عرض خیرمقدم به همه همکاران و بویژه سرپرست محترم اداره ورزش و جوانان استان از زحمات همکاران پرکار و پرتلاش همه ارکان هیات پزشکی مازندران برای جلب رضایت حداکثری جامعه هدف و مخاطبان قدردانی نمود.

دکتر گوهردهی گفت: از جمله دستاوردهای هیات پزشکی ورزشی ساماندهی ورزشکاران است. لذا باید استمرار سیر صعودی خود در هیات پزشکی ورزشی را حفظ کنیم و با تعاملات بین بخشی جهت عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی، فعالیت ها را به بهترین شکل پیش ببریم و از کمیته های مرتبط درخواست می کنیم در این زمینه برنامه و پیشنهادات  خود را ارائه کنند.

وی افزود کمیته های درمان، خدمات درمانی و توانبخشی پیشانی خدمات هیات هستند. لذا اهتمام هرچه بیشتر همکاران این کمیته ها در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات به ورزشکاران ضروری است و در این زمینه باید قوانین و مقررات به گونه ای باشد که شرایط برای ورزشکاران تسهیل شود و هیچ ورزشکار و ارباب رجوعی نباید از خدمات هیات ناراضی باشد.

دکتر گوهردهی بر اهمیت نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، تنوع در فعالیت های آموزشی، اطلاع رسانی گسترده، پوشش پزشکی مسابقات، صرفه جویی در منابع، رشد هیات های شهرستانی پزشکی ورزشی و حرکت برنامه محور تاکید کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران افزود نمودار ارائه خدمات به ورزشکاران آسیب دیده چه در بخش کمی و چه در بخش کیفی افزایشی بوده و این امر به خوبی بیانگر پویا بودن کمیته خدمات درمانی است. البته در پیک پاندمی کرونا که تمام مشاغل و فعالیت ها با رکود مواجه شدند، طبیعی بود که با روند ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران آسیب دیده با کاهش مواجه شود. با این حال تا پایان سال گذشته یک رکورد تاریخی در زمینه ساماندهی ورزشکاران ثبت کردیم.

وی فلسفه وجودی کمیته خدمات درمانی را ارائه خدمات به ورزشکاران دانست و تصریح کرد در کنار قانونمندی ونظم و انضباط اداری انتظار داریم که همکاران استانی بیش از پیش نسبت به تسریع در پیگری اسناد پزشکی ورزشکاران آسیب دیده اقدام نمایند تا همچنان شاهد رضایت جامعه هدف باشیم.

دکتر گوهردهی گفت بدون اغراق در تمام این سالها همه هدف و تلاش همکاران ما جلب رضایت جامعه ورزشی استان بوده است.

وی فدراسیون پزشکی ورزشی را چتر حمایتی تمام ورزشکاران سراسر کشور دانست و گفت این مهم حاصل سال ها زحمات همکارانمان در کمیته خدمات درمانی است و امروز مسئولان و کارشناسان استانی و شهرستانی این کمیته به خوبی در مسیر اهداف عالیه ورزش گام بر می دارند و خوشبختانه فعالیت های این بخش به خوبی رضایت ورزشکاران را جلب کرده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران ادامه داد با وجود موفقیت های کسب شده نباید به وضع موجود بسنده کرد و ضمن تلاش و اهتمام بیشتر برای افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته باید ضمن قانونمندی در جهت تسریع در ارائه خدمات نیز اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.